Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

luni, 4 iulie 2011

Ştiinţă sau Tehnică?

O bună dimineaţă dragi Aurori,
 data de 1 iulie a.c. fuse o dată foarte importantă pentru mine, deoarece plimbându-mă prin Polus aşa ardeleneşte, mi-am adus aminte de o campanie a celui mai mare Chinez român care a trăit pe aceste meleaguri mioritice în care se dorea promovarea revistei Ştiinţă şi Tehnică(era şi un concurs da' până să mă trezesc eu melcu ţuşti) şi m-am hotărât brusc şi dintr-odată să iau şi eu revista să vad cu ce se mai ocupă ei (eram curios dacă se mai vorbeşte de planul cincinal).
Preţul revistei este unul nici prea prea nici foarte foarte, calitatea hârtiei, a pozelor, a articolelor absolut superbe (raportul calitate preţ indiscutabil). Sunt o grămadă de articole interesante din care puteţi afla o mulţime de chestii utile, dar cel mai bine ar fi să luaţi revista şi să vă convingeţi singuri. Mă declar fan înfocat al revistei şi am să devin colecţionar al ei(naşpa îi să începi o colecţie de la numărul 4 nu? - fuck eu cumva să reuşesc să iau şi celelalte numere) deoarece această revistă mi-a adus aminte că terminai şi eu ceva şcoli înalte(numai una -  ce fain sună Inginer Fizician).
  Ce vreau eu să le recomand proaspeţilor neabsolvenţi de BAC(că doar tocmai ce s-a terminat): citiţi revista Ştiinţă şi Tehnică că sigur o să vă rămâna în bibilică mai multe lucruri decât dacă mergeţi la şcoală numai să faceţi pe interesanţii(oricum o să se găsească şi pentru voi o unealtă cu coadă de lemn).
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: