Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 13 iulie 2011

Băh Cristi? ce-ai mai făcut...

Salut,
 ... cum adică ce-am mai făcut?... am făcut pe mine şi am dat pe alţii..., că dacă m-am născut în România trebuie să mă comport ca atare(oare era mai cool dacă scriam adur? - să fi inventat alt cuvânt nou?). 
 Mno hai să vă zic ce-am mai făcut Yo în ultima vreme(asta dacă interesază pe cineva sau altcineva... înafară de mine... muhaha):
 * vineri 8.07.2001 - glorioasă zi, sau nu?... - după câteva ore de dezbateri crâncene care au durat câteva minute cu stimabila
Sorina, alias Creţulina... Creaţa... etc, se ia hotărârea unanimă de a merge la Tăşnad(deoarece, mai mulţi preteni dai mei recomandă Tăşnad cu încredere, şi totuşi nu fuseserăm acolo niciodată, nici unul nici altul). Drumul Napocel-Tăşnad ~ 150 km, la un învârtitor de covrig şi mestecător în benzină experimentat (ceea ce eu nu sunt -  da eu am fost la volan) durează aproximativ, circa, cam, maxim 2 ore(eu am făcut 1h 45' - hihihi). Ajunşi la 'mare staţiune', la indicaţiile colegului meu de facultate(cumva... cumva am terminat-o şi eu) Raul(dacă doriţi să ştiţi/cunoaşteţi ceva despre Tăşnad, dau nr. lui pe mail...), care ne recomandă să ne cazăm la hotelul Alystra(că cică este cel mai tare din parcarea Tăşnadului, eu nu pot să confirm acest lucru deoarece nu le-am vizitat şi pe celelalte, dar m-am bazat pe judecata prietenului meu, şi nu pot să-l contrazic... deocamdată). La indicaţiile preţioase ale lui Raul, referitoare la localizarea hotelului, ne-am pierdut intenţionat de 2-3 ori(nici în Kolosvar nu m-am pierdut 'încă' niciodată, şi sunt pacilea de prin 2001), şi după ce-am întrebat un băştinaş negru/mulatru(era noapte şi nu l-am văzut prea ghinie) cu mustaţă ce nu vorbea ungureşte şi... Evrika(vă rog să mă corectaţi dacă am scris gre-shit) am găsit hotelul de *** -ţe.
 Şi acuma ghice ce? O singură cameră liberă(să vă răspund acuma la întrebare... nu, nu era camera matrimonială, aţi înţeles?... mno... ca să fim înţeleşi)punct
 No hai să vă zic şi câteva despre hotel, asta dacă nu v-aţi uitat direct pe pagina lor. Mie mi s-a părut destul de drăguţă(am scris drăguţă din lipsă de activitate), piscină acoperită(am facut 100 de bazine[no bine... numa 99] la 11:30 noapte - ca-i aviable, vorba unui alt preten d-al meu de dimineaţa de la 8 până la  ora 0) + 2 bazinaşe cu apă termală, restaurant cu progrămel tot până la ora 0(poţi comanda şi la pachet şi să papi în cameră - asta dacă nu ai timp să mănânci la restaurant/terasă, sau/ori ţi-e ruşine de tine să papi în lume cu cuţitul şi furculiţa... :D), TV în cameră(ioi ce lux - că nu am văzut TV de când am plecat d'acasă din Cluj), angajaţi serviabili şi cu bun simţ. Una peste alta(nu vă gândiţi la prostii că nu este cazul...) mie plăcut mult la Tăşnad, nu ştiu cum Plăcut Tăşnad la mine... Promit să revin la o dată ulterioară acolo, şi să revin aici şi cu poze(asta dacă donează careva la mine un aparat foto, că la telefonul meu cu cameră la hotel nu am cablu de date).
 Concluzie: eu - mulţumit.
* 9.07.2011 - întors la Cluj în siguranţă(asta după ce 70 de km a condus Creaţa destul de bine, cu o mică excepţie pe Meseş, când eu fiind copilot am greşit gravitatea curbei, deci este vina meu - mă gândeam la altceva... nu vă pot spune la ce mă gândeam că mi ruşine), ajungem şi noi la Fabrica de Bere Ursus(simbolul Clujului - nici măcar U Cluj[deşi eu ţin cu CFR] nu este aşa de cunoscută în România/LUME ca şi BEREA URSUS), unde eu ca un adevărat îmblânzitor de maşini ce sunt...., am băut doar bere fără alcool(că doar eram cu maşina, si decât să-mi fure tablagii carnetul pe nedrept... mai bine l-am ascuns - culmea... nici acuma nu-l găsesc...). Eu, rămas profund impresionat de local, ţinând cont că am avut şi noroc să găsim o masă liberă lângă instalaţia de procesare a beroasei mele de suflet(nu aia fără alcool pe care am beut-o atunci - da şi aia măcar are gust a bere). Dacă vreţi o recenzie completă daţi un click aici  să vedeţi reacţia Mai Marelui Gropar din România, părere cu care sunt întru totul şi eu de acord, vinitură fiind şi eu în acest orăşel numit Cluj-Napoca(că oricât ar fi clujenii de viteji..., până la urmă o să recunoască că noi, viniturile i-am ridicat aşa de sus).
 * 10.07.2011 nimic important...
 * 11.07.2011 nimic important...
 * 12/13.07.2011 am scris acest post
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: