Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 6 iulie 2011

Am PĂCĂTUIT... tăiaţi-mi capul...

Salut,
 da... am păcătuit, ce să fac?, om sunt şi eu(sau cel puţin aşa vreau să cred - sunt doar un pixel-om[oare am inventat un nou cuvânt? pixelom!] din această lume albastră). Nu este un păcat foarte mare(ce-i aia să tragi un bagău şi să puţi - da să puţi - a scrumieră), dar mi-am încălcat legământul(care oricum nu a fost destul de explicit) şi asta nu-mi dă pace. Ce să facem în continuare? Simplu: mergem înainte ce ruşii. Trecem noi şi peste asta. Oricum, sentimentul ciudat pe care-l am mă înfioară şi nu-mi dă pace şi o să-mi reînoiesc legământul pentru că vreau, şi dacă vreau sunt sigur că o să şi pot. Vreau să fiu sănătos nu TBC-ist, să pot urca până la etajul II fără să-mi dau sufletul.
 Vreau să fiu verde(nu ca Shrek), adică ECO.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: