Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

joi, 14 iulie 2011

Altruist... sau egoist?

Salut,
 astăzi avusei o zi tare ciudată din punctul meu de vedere... cu toate că nu mi s-a întâmplat nimic deosebit(toate deosebitele o să mi se întâmple mie doar atunci când vreau Yo şi nu atunci când, cică, vor alţii/altele să se întâmple, şi nu aprind scânteia care trebuie, sau nu învârtesc rotiţa care face valvă/vâlvă -  aia ştirbită/cariată, mică/mare, rotundă sau ovalizată). Probabil că supăraşi câteva personaje azi/ieri, dar le-aş recomanda să se pună ei în pielea mea, să vadă dacă se simt bine sau nu cumva îi strânge puţin pielea/cămeşa, obrazu'/bucuţele...
 Yo de când mă ştiu dacă m-a întrebat cineva:
 - Băh Diordie, mergem poimâne până la cinematograful Dacia(din Bistriţa) să vedem şi noi Gladiatoru'?

 - Mergem fffrate, cum să nu mergem...? că doar joacă Pamela..., şi să nu o văd Yo LIVE...
 sau alta:
  - Salut Diordie, ce mai faci? Nu ne-am auzit de ieri... vi cu mine să-mi cumpăr o pereche de boxeri ce-ţi arată scula scriitoare mai mare decât a unui negru la magazinul X,Y,Z?
 - Frate, frăţiorul meu..., pentru tine orice.
sau cealaltă:
 - Salut, Diordie sunt. Ce mai faci vere? Mă ajuţi şi pe mine cu 'ceva'?
 - Băh Diordie, 'ceva' n-am, că nici la magazin n-am găsit deşi chiar am căutat că ştiam că o să-mi ceară cineva şi vroiam să am pe stoc, dar ce zici... vi mâine cu mine până la şcoală să vedem dacă am luat Bac-ul?
Şi binenţeles răspunsul... pe care cred că-l ştiţi deja...:
 - Mergem frăţioare... că doar sunt curios şi eu(cu cât mi-am luat eu Bac-ul şi cu cât ţi l-ai picat tu).
...
 Astăzi chiar m-am simţit ca un PĂMPĂLĂU ce sunt(sau poate că nu sunt, şi aici nu e vorba de tupeu sau de iniţiativă pe care vezi Doamne nu le-am făcut), la unele remarci, care sincer nu m-au afectat prea tare.... dar totuşi m-au făcut să mă simt violontat în sinea mea de bărbat(balegă... nu căcat).
 Şi ca o concluzie:
nimeni nu poate intra în pielea, deoarece ea mă cuprinde numai pe mine..., de azi încoace o să fiu egoist(inclusiv cu mine însumi).
 Cine vrea să vorbească cu mine î-l rog să sune să-şi facă programare la agenda mea punct
Clar?
 Şi ca să ştiţi: supărat sunt doat pe nime/mine şi pe nimeni altcineva.

Hai merci că m-aţi ascultat/citit - un om frustrat/nervozat/dus cu pluta,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: