Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

joi, 7 iulie 2011

BAC-ul, BAC-ul şi iar BAC-ul...

Salut,

 de trei zile încoace am început să mă trezesc şi eu la o oră mai matinală, deschid tv-ul, ce văd?, BAC-ul în sus, BAC-ul în jos, Funeriu în sus, Funeriu în jos. Deschid câteva bloguri..., ghici ce? BAC-ul în sus, BAC-ul în jos, Funeriu în sus, Funeriu în jos, profesorii de vină... ba nu, părinţii de vină, sau guvernu, poate proaspeţii neabsolvenţii sunt de vină. Auzi tu mă că cică au avut trac în faţa camerelor de filmat şi nu s-au putut desfăşura în voie... ce glumă bună... Parcă ieri am dat şi eu BAC-ul(să tot fie fix 10 Anita) şi surprize surprize
cu ştiţi voi cine(VetaAA care mi-o stricat ghivetaaA), nici în clasa în care am dat eu examenul nu s-a putut copia deloc(nu se prea putea copia numai în clasele care conţineau copii de cadre didactice - ştiţi şi voi cum merge treaba nu? azi supraveghez eu copilu' tău, poate mâine tu p'al meu, o mână spală pe cealaltă etc.), şi totuşi am luat BAC-ul. Nu cu 10, nici cu 9, da ţinănd cont că am fost un elev nesilitor de nota 5,6,7,8, un 8,19 îi destul de bun nu? Eu am privit liceul ca pe o pregătire pentru facultate, unde eu nu am vrut să merg, că Yo vroiam să merg la ţară să mă fac Jiji Becali, da mi-o dat tata una cu bota-n cap de nu mi-o mai trebuit oi sau io, să revenim la pregătire şi acuma îmi aduc aminte ce faine erau ultimele 2 săptămâni de la sfârşitul fiecărui trimestru din liceu când eu intram da da exact în 'sesiune'. Şi ce mă mai studiam eu singur în casă pe soare, ploaie sau vânt, şi cum mă mai uitam eu la pretenii mei din faţa blocului cum poştăleau ei o ţigara şi jucau o tablă, beau o bere rece, şi Yo eram vârât cu nasul meu mare în cartea de română, franceză, chimie... etc. etc.

 No las că nu-i bai, că o trecut cu bine.
 Sunt convins că dacă proaspeţii neabsolvenţi îşi dădeau puţin interesul pentru şcoală reuşeau şi ei să ia măcar un şase sau şese, nici acuma după 17 ani de şcoală nu ştiu cum se scrie corect. Poate că nu meritam să iau BAC-ul nu? Hihi
 Să-i lăsăm în pace pe profesori şi pe guvernanţi, că ei au o vină prea mică în eşecul acestor copii. Principala vină o au ei înşişi şi părinţii lor. Cine vrea să înveţe ceva învaţă, chiar dacă să zicem că profesorul nu-şi dă silinţa. Merge la o bibliotecă, ia cartea care-i trebuie, o citeşte, o studiază, nu trebuie neapărat să ai un profesor lângă tine care să-ţi dea mură-n gură. Dacă vrei să faci ceva cu adevărat o faci, dacă nu, dă-ţi două palme singur că altfel ţi le dă viaţa.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

2 comentarii:

Ro`(xa) spunea...

bine punctat fratelo pe final...cum obisnuia mama sa ne spuna: EU NU TE OBLIG...PT. TINE INVETI,TU ITI FACI SINGUR/A VIITORUL

Eu spunea...

merci,
obligând pe cineva să facă ceva ce nu vrea, o să facă exact pe dos, chiar dacă nu este bine...