Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

joi, 28 aprilie 2011

Românii... nu au talent!

Salut,
 Presupun că mulţi dintre voi s-au uitat la "Românii au talent"(mai ales ăştia de gen feminin, fără să fac discriminări) şi aţi aşteptat cu nerăbdare să-i vedeţi pe cei mai talentaţi români în finala de luni seara. Eu unul chiar nu am urmărit emisiunea, dar s-a întâmplat să văd din greşeală emisiunea când a fost la preselecţie contratenorul Narcis Iustin(o raritate) - mi s-a ridicat părul pe mine când l-am auzit, şi am mai văzut şi finala(asta deoarece mă aflam la finii mei în Floreşti - de ambele dăţi). Nici acum la 3 zile de la emisiune nu-mi vine să cred cine a câştigat concursul. Nu zic că băiatul care a câştigat nu are şi el meritul lui - versurile lui sunt chiar interesante, eu chiar i-aş sugera să se apuce serios de compus(mai ales cu tentă naţionalistă - nu că eu nu sunt un patriot convins: nu plec din ţară numai în vacanţă - asta dacă o să am cândva -şi dacă s-au ocupat toate locurile din ţară). S-a văzut încă o dată nivelul nostru foarte ridicat de cultură.
  După părerea mea titlul emisiunii ar trebui schimbat: "Ajutaţi-l pe Xulescu" şi în fiecare săptămână s-ar prezenta nişte cazuri sociale care chiar au nevoie de ajutor Exemplu, nu cred că nu s-ar găsi oameni inimoşi, în România asta a noastră săracă, dornici să facă o faptă bună.
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: