Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Incredibil ... dar adevărat

http://www.stiridecluj.ro/social/instructorul-scoli-de-soferi-a-distrus-semaforul-de-la-intersectia-calea-floresti-cu-strada-taberei-video
Într-adevăr, incredibil... sunt şocat. Dacă vedeam pe acest filmuleţ în loc de maşina de şcoală un taxi sau un beamveu nu mă miram deloc, dar să vezi un instructor (om care "teoretic" îi învaţă pe alţii - ceea ce mă duce cu gândul la un proverb "fă ce zice popa nu ce face el") într-o asemenea ipostază şi cu alcolemie peste limita legală, este şocant (o fi beut şi el ceva acolo... ieri/alaltăieri - că deh, fiecare om are dreptul la un pahar, dar după ce ai beut un pahar eşti deja alt om... care la rândul lui are şi el dreptul la un pahar ş.a.m.d. - că doar regulile sunt făcute pentru a NU fi încălcate).
Acum încep să înţeleg de ce sunt atâţia dobitoci şi bădărani în trafic, ar fi şi culmea să nu fie când te pregăteşte un astfel de exemplar magnific (sunt sigur că sunt mai mulţi, că doar nu o fi acesta singurul cu moţ). Eu sper să nu stea prea mult la spital şi să se gândească de 2 ori înainte de a-şi lua cursanţi, şi de 15 ori înainte de a se urca beut la volan.
Oricum, sper să mă ferească Dumnezeu de a-l întălni în trafic, şi pe voi la fel.
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: