Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

vineri, 22 aprilie 2011

Idioţenii pline de idioţi

Salut,
Este ora 01:00 şi nu am somn. Noroc că este deschis tv-ul (nu că te-ai plictisi foarte tare pe net) şi aşa printre nişte site-uri mai arunc câte o privire pe tv (că mai bine dădeam sonoru mai încet şi nu mă deranja să navighez pe net cu noua mea placă de surf ) şi ghiciţi ce este pe sport.ro: "wrestlllllllllemmmannnniaaaaaaa". Şi nu pot să descriu în cuvinte cât de mult îmi place acest circ spontan, regizat doar de puterea divină, o luptă de care pe care(că măcar în luptele greco-catolice ştiai de la bun început cine este învingătorul şi cine este învinsul), şi cât de mobilizată este lumea pentru a viziona astfel de show-uri (că dee nu te poţi împotrivi mulţimii) să umpli până la refuz un stadion (americano - Amerigo Vespucci). Ştiţi ce curiozitate am iarăşi? Câţi dintre acele zeci de mii de oameni prezenţi la show + celelalte milioane de telespectatori au spus măcar o rugăciune sau au facut un lucru util pentru japonezii devastaţi în urma cutremurului şi a valurilor tsunami. Nu vreau să fiu rău, dar noi, oamenii în general, ne mobilizăm mai repede şi mai cu talent pentru bunăstarea noastră.
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: