Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

joi, 23 iunie 2011

Numele tău este curaj...

Salut,
 după îndelungi dezbateri mintale şi lupte seculare cu lenea ce caracterizează Românica, eu nefiind neamţ nu?, mi-am adus şi eu aminte ce băiat cuminte eram Yo când eram mai mititel la mama acasă, şi ca orice bărbăţel care se respectă eram însărcinat(nu vă gândiţi la prostii, că nu am fost abuzat din fragedă pruncie) pe lângă dusul coşului la gunoi şi cu aspiratul prin umila noastră locuinţă(vilă cu 8 camere :D). 
 Astăzi, într-un moment de revelaţie mi-am adus şi eu aminte că pe la sfârşitului anului trecut mi-am schimbat aspiratorul(celălalt cumpărat din marele magazin Kaufland cu fabuloasa sumă de 79,99 de lei, după ce şi-a făcut treaba timp de câţiva ani - nu mulţi ce-i drept, că doar de banii ăia nu ar ţine o veşnicie) şi astăzi l-am redescoperit - că era acoperit - şi m-am pus frate pe aspirat cu o dârzenie de nedescris, asta după ce am reuşit să-mi coordonez muşchii(că am uitat să vă spun că sunt fost campion la culturism -  da da imediat mă trezesc), şi m-a apucat o nostalgie de vremurile de demult apuse, când eram la mama acasă, fără griji, fără ălea ălea..., fain ar fi să mai fim copii încă o dată...

Niciun comentariu: