Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 15 iunie 2011

Hoţilor..........!!!!!!!!!

Băhhhhhhh........!!!!!!!! care mi-aţi furat tastatura şi netu, România şi Europa, Terra şi tot sistemul nostru solaris :D? Băhh, de vă prind să vedeţi ce-mi sparg faţa de pumnul ăla al vostru de Maic Taisăn, şi întorc şi celălat obraz(unde am şoricu mai grosss) ca să fiu simetric ce mama dreaq...
că nu-i frumos să fi strâmb numa-ntr-o parte Auzi tu mă... să nu poţi tu să-ţi dai cu părerea în împarţirea ţării pe regiuni? Nu că nu mi-am spus această părere stând cu mine însumi la taclale bând o bere rece... fumând un trabuc... două... Yo zic să facem împărţeala frăţeste în 3(trei) regiuni, voievodate, cnezate, menumorate, sau cum dreaq se vor numi ele: Tranilvania, Muntenia, Moldova, şi fiecare să se gestioneze singură din PIB-urile proprii pe care le generază.
Oare ce ziceţi voi ăştia, ştiţi voi care, ne lăsaţi pe noi ăştia leneşi dar totodată muncitori să ne vedem singuri de treburile noastre aşa ardeleneşte(până să mă aplec Yo... melcu ţuşti) şi să ne întoarcem banii cu furca(vorba cântecului) singuri. 
Noi nu avem nevoie de ajutorul vostru... voi însă DAAAA.

Niciun comentariu: