Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

duminică, 19 iunie 2011

Neaţa!!!

Salut,
 cred că v-aţi obişnuit destul de bine fără mine, nu?(voi ăştia care vă mai uitaţi din greşeală pacilea că nu aţi scris ceva corect în goagle...guugle...google şi v-a trimis direct în trash). Mă ciocoflenderilor, vorba lu'... ştiţi voi cine(dacă nu ştiţi nu ezitaţi să întrebaţi... da nu pe mine că nici Yo nu ştiu răspunsul :D) nu-mi spuneţi voi ce se împlântă cu mine de nu mai deschid calcu nici măcar să văd cât e ceasu? Ce să mai vorbim de a scrie câte ceva pe aici, parcă am muţit. Sunt atâtea probleme la noi în Ro-mânica
,... nu ca şi la marea Ţiganiadă a lu' mai marele Groparele, că nu ne mai vedem de ele. Deja m-am săturat de atâta împărţeală în 8. 16, 32, 41 ... etc, de euroregiuni. Ăştia a noştrii ca Zmăii încă nu-şi dau seama că noi rromânii suntem fiecare pentru el? Yo propun ca România să se împartă exact şi fix în 22.628.665 conform INSSE (minus Mitruţii care sunt plecaţi în ţările calde şi au în băncile străineze bani în conturi mai mulţi decât PIB-ul României)de euroregiuni sau cum vreţi voi să le numiţi. Că oricum aşa îi mai bine nu? Noi nu suntem patrioţi numa' când mâncăm sămânţă împreună şi-l hulim pe unu sau pe altu,... ce bine că o murit capra vecinului vecinului meu(că nu mai urlă capra vecinului meu la ea şi pot Yo să-mi las varza nesupravegheată că o fugit iepurii mei să mănânce din varza vecinului vecinului meu care rămăsese nesupravegheată, că doar v-am spus mai sus că io murit capra... ioi ...am uitat să vă spun că Yo n-am capră .... HiHiHi). Şi am mai uitat să vă mai spun un lucru: nici sămâţă nu mai mănânc de când s-a interzis consumarea lor pe stadionul echipei CFR.
 Muhaha.... v-am ţucat...
 Noapte bună

Niciun comentariu: