Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

marți, 7 iunie 2011

Castravetele...

După cum ştiţi, castravetele este un fruct dicotiledonat... mai multe detalii aici. Acuma că ne-am reamintit ce este castravetele şi ne-am descreţit puţin frunţile să trecem la chestiuni mai serioase. Ce părere aveţi despre epidemia asta a castraveţilor spanioli, care defapt nu sunt spanioli ci nemţi(că doar îi mai uşor să dai vina pe alţii decât să-ţi asumi tu răspunderea pentru faptele tale). Eu chiar nu înţeleg ce-i cu isteria asta la noi în ţară legată de castraveţi.
Să arunci tone de castraveţi pe apa sâmbetei, de parcă la noi în ţară este focarul principal al epidemiei. Aţi auzit vreun caz la noi de îmbolnăvire cu E.coli? Chiar nu mai mănâncă nimeni castraveţi la noi în ţară şi trebuie să aruncăm tone de castraveţi(numai aşa se poate redresa agricultura noastră: muncind degeaba, sau altfel spus agricultura este Cooperativa Munca în Zadar), nimeni nu mai face tratamente faciale cu castraveţi?
 Ştiţi ce? Eu cobor până la magazinul de la colţu' blocului să-mi iau un kil de castraveţi, că m-am enervat şi auzindu-l pe Florin Piersic m-a lovit cu lopata o poftă de castraveţi.
 Dacă nu mai scriu în următoarele zile nu înseamnă că am fost infectat cu E.coli, ci probabil n-am timp.
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: