Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 27 iulie 2011

CFR... Victorie!!!

Salut,
 după cum am promis am fost şi eu la meciul de debut în acest sezon al echipei CFR Cluj. Am rămas placut impresionat de jocul echipei şi de determinarea de care au dat dovadă, degajând o superioritate evidentă asupra echipei Astra din Ploieşti. Mi-au plăcut cum s-au prezentat şi noile achiziţii, acelaşi lucru nu pot să-l spun şi despre căpitanul echipei, Gabi Mureşan, care mai tot meciul a avut un plasament greşit în faza de apărare. 
 Atmosfera din stadion foarte plăcută ca de obicei, cred că este unul dintre singurele stadioane din ţară unde te poţi duce liniştit cu prietena sau cu copiii.

 Una peste alta nu-mi rămâne decât să le urez succes şi la finalul sezonului să mai ridicăm măcar o cupă deasupra capului.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

P.S: Pu la toată lumea!!!

Niciun comentariu: