Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

marți, 23 august 2011

Umbrela Verde

 Salut,
 aţi auzit de Umbrela Verde? Pot să răspund eu la această întrebare? Probabil că nu..., la fel ca şi mine, şi când citesc pe site-ul lor şi văd că se ocupă cu probleme de mediu încă din 2007, mă simt ruşinat, mai ales că sunt susţinuţi de o bere care mie personal nu-mi place (da nu berea-i importantă, ci ceea ce poţi face cu ea - :D).
 Printre altele, probabil că şi voi ca şi mine aţi observat pe unele maşini nişte abţibilduri cu "eu nu arunc gunoi pe stradă", şi tot ca şi mine probabil nu aţi observat şi site-ul celor de la umbrelaverde.ro (poate ar fi fost mai bine să-l scrie puţin mai mare, să-l fi văzut şi eu şi intram la ei pe site şi m-ar fi prins ruşinea, şi poate aş fi fost şi eu puţin mai responsabil - cum voi fi deacum încolo, datorită faptului că voi fi un şofer responsabil, şi voi arunca mucurile în scrumiera din dotarea maşinii pe care o conduc (ăsta fiind singurul lucru aruncat pe geamul maşinii - asta datorită faptului că sunt român-şofer-învârtitor de covrig), şi printre altele am comandat şi eu un abţibild gratuit să-l lipesc pe maşină, lucru pe care vi-l recomand şi vouă, asta dacă consideraţi că doriţi să schimbăm Românica asta a noastră (că e aşa de frumoasă şi noi o murdărim în primul rând deschizâd gura şi vorbind două cuvinte, şi terminând cu pet-urile, mucurile de ţigară şi gunoaiele aruncate pe stradă şi nu numai). 
 Pe lângă recomandările de mai sus vreau să-i mai aduc în discuţie şi pe cei de la  letsdoitromania.ro, care aşteaptă voluntari pentru a curăţa Românica de gunoaie (pe care noi le facem, şi pe care suntem datori să le strângem), pe data de 24 septembrie. Sper să fim cât mai mulţi, şi noi înşine să ne schimbam din nişte gunoiae în ROMÂNI ADEVĂRAŢI.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: