Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 24 august 2011

Prima zi de: "Yo nu arunc gunoi pe stradă!"

Salut,
 după cum mă lăudam ieri, astăzi am fumat cât doi porci, şi am reuşit să arunc pe stradă doar două mucuri de ţigară, dar în secunda următoare mi-am amintit de deviza celor de la umbrelaverde.ro: "Eu nu arunc gunoi pe stradă!". Aşa că am deschis uşa (că Yo nu fumez în maşină decât când stau degeaba) şi-am strâns mizeria făcută de nesimţitul din mine.

 Încet, încet, o să ne dezvăţăm de vechile obiceiuri. Totul e să vrei. Dacă eu am reuşit, cu siguranţă şi voi puteţi să vă abţineţi.
 Haideţi să avem o Românie curată. Împreună putem face asta. Să nu mai fim "GUNOAIE".

 P.S: Vreau să mai urez un sincer La Mulţi Ani! mamei mele care astăzi împlineşte venerabila vârstă de 25 de ani.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

2 comentarii:

Jteph spunea...

Eu am ajuns să culeg gunoi de pe stradă și să-l pun în coș. Mă dezgustă indiferența oamenilor.
Dacă mama ta are 25 de ani... tu de ce fumezi?

Eu spunea...

@Jteph
Salut, stai liniştit că şi eu am strâns gunoi de pe stradă, când am fost la peşti, pădure etc. Până nu o să ne prindă puţin ruşinea tot aşa o să arate ţara asta: ca o groapă de gunoi(şi noi ca nişte gunoieri - da' nu care strâng gunoiul, ci cei care+l fac).

P.S: Am întinerit-o puţin pe mama (că a împlinit 52). Că aşa e frumos nu? Şi da..., de prost ce sunt fumez(lucrez la psihic să mă las).