Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

vineri, 3 iunie 2011

Un gest... pro(fund)

Salut,
azi(miercuri) stăteam în Piaţa M. Viteazul, lângă magazinul Fierul şi observ (cu ochii mei de vultur pleşuv) un om cu barba albă şi îmbrăcat în haine negre(unu din ăia pe care mulţi din internauţii de prin lumea asta virtuală îi ponegresc şi îi fac în diferite moduri) care strângea bani pentru restaurarea unei mănăstiri. După minute bune în care nici un trecător nu a aruncat nici o privire, se opresc în dreptul luidouă tanti tinere
(care aveau fustele mai scurte decât boxerii mei) şi îi dau câteva hârtii dinalea verzi. Gestul lor, care pe mine m-a impresionat profund (pro fund - adică la propriu, că aşa am sărit de pe scaunul maşinii de parcă mi-ar fi tras cineva un şut în partea dorsală), m-am dus de am dat şi eu călugărului o bancnotă dinaia mov. După care, binenţeles, ne-au urmat şi alţi trecători(că doar dehh instinctul de turmă la noi se conservă).
 Sunt mulţumit că astăzi am făcut o faptă bună şi "poate" că acel bătrânel va spune măcar o scurtă rugăciune şi pentru mine...

Niciun comentariu: