Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 4 mai 2011

Să schimbăm România

Salut,
 Azi, din multitudinea de gânduri şi idei ce mi-au trecut prin cap, ma-am oprit la unul: cum să schimbăm noi România? Ştiu că acest lucru nu este posibil de unul singur, dar cine ştie poate creăm un efect butterfly. Aşadar, de acum înainte o să încerc pe cât posibil să fiu un OM mai bun, să fiu calm şi să nu mă mai enervez, să nu mai înjur în trafic(deşi mulţi chiar o merită - aviz beamviştii), să o ajut pe băbuţa de la 4 să-şi ducă plasele de la piaţă(alea de 10 kg bucata) până acasă... etc, etc.Vreau să fiu fericit în ţara mea. Haideţi cu toţii să scoatem România din criză. De ce să aşteptăm să ne scoată alţii(din budă) când putem face acest lucru singuri. Eu de azi înainte când merg la magazin o să caut şi să cumpăr doar produse româneşti, şi pe cât se poate de la producători din zonă(de exemplu berea Ursus - că nu degeaba beau la ea de 15 ani şi încă nu se termină :D). 
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: