Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

marți, 17 mai 2011

Gânduri...

Salut, 
nu ne-am auzit de mult, am fost plecat în ţările calde(cu mintea),
dar sper ca încet încet să revină la loc. Cred că nu sunt singurul care are câte o perioadă când nu are timp(chef) să facă toate lucrurile pe care şi le propune. Au fost zile când nici nu am deschis calculaşu(foarte bine.... factura la gaz o să vină mai mică), da măcar am cetit 2 cărţi(uitasem că îmi place să fac asta). Am intrat şi eu ca toată lumea în recesiune zilele astea, bine că ai noştrii guvernanţi au anunţat de ceva zile că ţara noastră, mândră şi cochetă, iese încet din recesiune(nu vă ambalaţi că o să se simtă cică doar prin 2013 şi cevaaa aahaaa - vorba cântecului, ştiţi voi care). Bine măcar că s-a încălzit vremea puţin(factura la curent o să vină mai mititică) şi avem şi noi cu ce să ne delectăm pe stradă, cu o piţipoancă două - nouă.
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat 

Niciun comentariu: