Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

luni, 8 august 2011

Mi-e dor de mine.. cel ce am să fiu

Salut,
 Mi-e dor de mine..., ceea ce sunt sigur că am să fiu (nu unul ci doi fii şi trei fiice).
 Ştiu că sună ciudat, dar sunt vorbele unui familist convins. Şi vreau să fiu exact cum îmi place să fiu, adică serviciul este serviciu şi familia familie.
Trebuie să găsesc urgent o soluţie de a le avea pe amândouă. Nu ştiu..., poate mă ajutaţi voi. Niciodată nu-i bine să acţionezi în mai multe direcţii, căci se ştie de când lumea că:
'Cine aleargă după doi iepuri nu prinde niciunul'
(şi ce bună-i carnea de iepure, că abia aştept să merg la bunicămea să tai unul - da câteodată sunt şi călău, la fel de bine cum pot fi şi mieluşel :D).
 No bine, dacă găsiţi voi ceva soluţii vă rog să mă luminaţi şi pe mine (că poate voi sunteţi cu mai multă experienţă - nu aşa prostuţ ca mine).
 P.S: ştiu că probabil o să-mi recomandaţi să consult un pisălog, rog altceva.
 P.P.SŞ Mulţumiri anticipate.

Niciun comentariu: