Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

miercuri, 17 august 2011

17.08.2001

Salut,
 ce mai faceţi dragii moşului? De ce MOŞULUI? Păi hai să vă spun de ce: peste câteva zile împlinesc şi eu venerabila vârstă de 92 de ani( 92? sau 29? că nici eu nu mai ştiu - înseamnă că m-am sclerozat de tot sau ce?).
Şi când mă gândesc la toate realizările din viaţa asta a mea, de român născut şi crescut în Pantelimon(vorba cântecului - ştiţi voi care- că parcă aşa-i Românica asta a noastră, că nici nu mai ştiu dacă îi a noastră sau a lor, un ghetou), mai mai că aş putea să scriu vreo patru romane totalizând o pagină cu ele... Da' las' că nu-i rău..., important este că trăim şi încet, încet, începem să avem idealuri şi vise. Sincer vă spun că în viaţa mea se întrezăreşte 'luminiţa de la capătul tunelului'. Vă rog să nu fiţi invidioşi, ci să vă bucuraţi pentru mine.

 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: