Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

joi, 26 mai 2011

TIFF

Salut,
 ca să fim şi noi în trend cu lumea m-am făcut şi eu suporter TIFF, că doar anul acesta este a 10-a ediţie a festivalului(dacă stau bine şi mă gandesc cam tot atâţia ani de Cluj am şi eu). Ce mi cel mai ciudă pe mine că în nouă ani de TIFF eu nu am vizionat nici măcar un film în cadrul festivalului(aşa sunt oamenii extrem de ocupaţi). Anul acesta promit să vad cel puţin un film(că în 10 zile de festival o să găsesc eu pe undeva 2 ore libere - cred că de pe stradă) asta după ce o să studiez puţin programul şi o să verific agenda mea super încărcată(cred că am 10 kg de cărţi puse deasupra ei).
  Aşadar să revenim la vorbele lui Lenin: Vizionaţi! Vizionaţi! Vizionaţi!

Niciun comentariu: