Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

vineri, 29 aprilie 2011

Românii... şi civilizaţia

Salut,
 Vreau să salut pe această cale iniţiativa celor de la Rosal de a ne civiliza. Cred că aţi observat cu toţii că prin Cluj au apărut noi pubele de gunoi(galbene - pentru plastic, şi albastre - pentru deşeuri de hârtie şi carton), merită toate laudele pentru această iniţiativă, măcar poate începem să fim puţin mai civilizaţi începând de jos - cu gunoiul.
 Toate bune şi frumoase. Eram în seara asta prin Zorilor lângă căminele din Observator(şi aici au postat două astfel de pubele - una galbenă şi una albastră) şi observ provoacă un mic ambuteiaj, cauza?, cei de la Rosal au venit să golească pubelele. Şi stau eu şi mă uit la maşina care ridica prima pubelă, şi admir scula(macaraua - a nu se înţelege greşit), zic în gând "în sfârşit ne modernizăm şi noi". Termină domnii în verde de golit pubela galbenă, şi eram curios "oare vine altă maşină?, aşa ar fi normal, hai să mai stau puţin că încă nu arde ţara chiar aşa de tare" - gândeam eu cu voce tare de s-au uitat doi trecători ciudat la mine, de parcă eram proaspăt ieşit de la neuro. Şi ghici ciupercă ce-i? lasă jos pubela galbenă, şi domnii în verde ancorează de braţul macaralei(ale acelaiaşi scule ca şi la prima pubelă, cea galbenă) o ridică şi o golesc exact în acelaşi loc cu cealaltă. Chiar nu am prins ideea - ori îi aşa de genială maşinăria aia, ori Yo sunt cel mai prost om de pe planetă. Unii oameni sunt chiar plini de bun simţ(şi aici nu mă refer la Yo) şi se conformează aruncând gunoiul pe categorii, că nouă românilor o dată trebuie să ne arate cineva ceva şi a doua nu mai este nevoie de profesor. 
 Nu mai înţeleg nimic!!!
Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat

Niciun comentariu: