Bloguri, Bloggeri si Cititori Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor

www.brelocstore.ro

luni, 12 septembrie 2011

11.09.1982(2011)

Salutare, salutare,
 ştiu că scriu destul de târziu acest post, da' ce să facem..., nu putem acţiona pe mai multe fronturi (să fi şi "frumos", şi "deştept", şi fără bani...), că vorba cântecului: " Cine aleargă după doi (trei, patru) iepuri, nu prinde niciunul". Mno ce să facem asta-i viaţa de haiduc.

 Când am spus destul de târziu mă refeream la câteva minute (ore) peste ora 0 a zilei de 12 septembrie a anului de graţie 2011. No hai să trecem peste introduceri banale (că se vede destul de evident că nu prinde), şi vreau să le spun celor care nu ştiu că ieri, 11.09.2011, am împlinit onorabila vârstă de 92 de ani (şi ce vreau să vă mai spun este că nu mă simt bătrân absolut deloc, poate puţin rujinit pe ici pe colo prin părţile esenţiale), şi vreau să le mulţumesc pe această cale celor care au fost alături de mine în această zi magnifică, atât în off-line, cât şi celor din on-line.
 Mulţumesc tuturor.
 Hai merci că m-aţi ascultat/citit,
v-am ţucat.

Niciun comentariu: